Reklamační řád
Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného
prostřednictvím on-line obchodu 2ffitness.cz
provozovaného společností:
2 Fingers Fitness s.r.o.,
se sídlem Zámostní 1155/27, Slezská Ostrava, 710 00 Ostrava, Česká Republika
IČ: 094 88 120
DIČ: CZ09488120
zapsanou v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 83184
Adresa pro doručování:
2 Fingers Fitness s.r.o., Zámostní 1155/27, Slezská Ostrava, 710 00 Ostrava, Česká Republika
Telefonní číslo: +420 601 507 807
Kontaktní e-mail: info@2ffitness.cz
1. Za jaké vady zboží odpovídáme?
Jako prodávající odpovídáme za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží:
-
má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisujeme nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy
-
je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti
-
vyhovuje požadavkům právních předpisů
Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních. Pokud zboží neodpovídá Vaší představě, máte v případě, že jste spotřebitelem, právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží v souladu s článkem VI. Obchodních podmínek.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již připřevzetí.
Spotřebitelům dále odpovídáme za to, že se vady nevyskytnou v záruční době. Nejste-li spotřebitelem, není Vám záruka za jakost poskytována. Článek 2 se vztahuje pouze na spotřebitele.
2. Záruční doba
U nepoužitého spotřebního zboží činí záruční doba dvacet čtyři měsíců od převzetí zboží, není-li na webovém rozhraní nebo v dokumentech přiložených ke zboží stanovena delší záruční doba.
Pokud je na zboží uvedeno datum minimální trvanlivosti, trvá záruční doba do takového data.
3. Práva z vadného plnění
V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, máte právo na jeho bezplatnou opravu.
U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku můžete místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný, nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, máte právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo máte právo od kupní smlouvy odstoupit.
Právo na přiměřenou slevu máte i v případě, že nejsme schopni dodat Vám novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, nebo v případě, že nezjednáme nápravu v přiměřené době nebo že by Vám zjednání nápravy působilo značné obtíže.
Právo odstoupit od smlouvy nebo právo požadovat dodání nové věci nemáte v případě, že nemůžete zboží vrátit ve stavu, v jakém jste jej obdrželi (s výjimkou případů stanovených v ustanovení § 2110 OZ).
4. Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:
-
jste o vadě před převzetím věci věděli
-
jste vadu sami způsobili
-
uplynula záruční doba
Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:
- opotřebení zboží způsobené jeho užíváním;
- vady způsobené nesprávným užíváním zboží, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním.
U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídáme za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.
Neodpovídáme za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí.
5. Jak postupovat při reklamaci?
Reklamaci u naší společnosti uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady.
Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:
-
pro nejrychlejší způsob zahájení a vyřešení reklamace si vyplňte a odešlete Reklamační formulář, který je přiložen nížen nebo si jej můžete otevřít přímo v tomto odstavci kliknutím na zvýrazněný text.
-
o reklamaci nás můžete předem informovat telefonicky, e-mailem či písemně.
-
reklamované zboží doručíte (jinak než na dobírku, kterou nepřebíráme) na naši kontaktní adresu. Pro nejrychlejší vyřízení reklamace doporučujeme zasílat zboží na kontaktní adresu (adresa skladu viz. kontakty).
-
Při zasílání zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení.
-
Ke zboží je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady (případně toho, jak se vada projevuje) a návrhem na způsob řešení reklamace.
-
Nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.
-
Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady prodané věci.
-
Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení.
-
V případě sporné reklamace rozhodneme o jejím přijetí do pěti pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.
Tento Reklamační řád je platný a účinný od 1.1.2021.
Příloha: Reklamační formulář